آماده باش دستکاههای خدمات رسان درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری keysunbuy استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تأکید کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به دو سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افزود: این استان هم‌اکنون با وحدت و هم‌دلی در مسیر توسعه و بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

حیدری به اختصاص اعتبارات مطلوب از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: این استان در زمینه تخصیص اعتبارات جزو استان‌های دارای رتبه بالا قرار دارد و در این راستا تمامی مدیران موظفند نسبت به جذب سریع‌تر این اعتبارات اقدام کنند.

وی یادآور شد: در سفر اخیر به تهران تخصیص و جذب اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهد وزارتخانه‌ها نسبت به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی در بهمن‌ماه سال‌جاری در استان اضافه کرد: در بهمن‌ماه امسال این استان جزو استان‌های ارزان به‌شمار می‌رفت.

وی گفت: راه‌اندازی بیشتر بازارچه‌های عرضه کالا با قیمت پایین در چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.

حیدری تأکید کرد: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین ظرفیت مطلوبی است که باید از آن برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.