لاستیک خودرو لاستیک دولتی تخصیص تایر و روغن موتور

سوالات متداول - لاستیک دولتی

 

تمامی تایر های سنگین و نیمه سنگین با سایز رینگ 14 و بالاتر از طریق این سامانه توزیع می گردد.

تمامی ناوگان سنگین و نیمه سنگین (دارای رینگ های 14 با ظرفیت بالای یک تن و بالاتر) که بیمه شخص ثالث فعال دارند، می توانند در این سامانه نسبت به اخذ فیش رزرو تایر اقدام نمایند.

باید با مراجعه به سایت https://www.124.ir نسبت به ثبت شکایت اقدام نموده یا با پشتیبانی سامانه جامع تجارت به شماره 021-75492000 داخلی 14 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.

با اخذ فاکتور از فروشنده و مراجعه به سایت https://www.124.ir نسبت به ثبت شکایت اقدام نموده و در صورت اثبات وقوع این تخلف، فروشنده ملزم به بازگرداندن وجه بیش از قیمت مندرج بر روی فیش رزرو تایر می‌گردد.

در صورتی که فروشنده کالایی که مشخصات آن با مشخصات مندرج در فیش رزرو تایر مغایرت دارد را به راننده تحویل دهد راننده نباید این کالا را تحویل بگیرد و سریعا با مراجعه به سایت https://www.124.ir نسبت به ثبت شکایت اقدام نماید و در صورتی که راننده تایر را تحویل بگیرد بازگرداندن تایر غیر ممکن بوده و فقط از طریق ثبت شکایت قابل پیگیری خواهد بود.

راننده تا زمانی که فیش رزرو تایر منقضی نشده است می تواند به عامل فروش مراجعه کرده و تایر خود را دریافت کند پس از منقضی شدن فیش رزرو تایر، سهمیه راننده از بین رفته و راننده باید تا اعلام سهمیه جدید منتظر بماند.

درصورت درج اطلاعات اشتباه بر روی حواله های صادر شده، پس از گذشت 5 روز رانندگان می توانند با مراجعه به عامل فروش نسبت به ابطال آن اقدام نمایند. اما درصورتی که راننده خود مشخصات تایر یا خودرو را اشتباه انتخاب کرده باشد فیش رزرو تایر جدیدی به راننده تعلق نخواهد گرفت.

اعتبار فیش رزرو تایر 5 روز بوده و پس از آن در صورت عدم مراجعه راننده، عامل قادر به ابطال حواله خواهد بود. اما معیار منقضی شدن فیش رزرو تایر استعلام فیش رزرو تایر در سامانه جامع تجارت توسط عامل بوده و راننده باید فیش رزرو تایر خود را به عامل فروش تحویل دهد و در صورتی که عامل در هنگام ثبت فروش با خطای “این فیش رزرو تایر منقضی شده است” روبرو شد فیش رزرو تایر قطعا منقضی شده است. و اگر فروش با آن شماره رزرو تایر با موفقیت ثبت شد فیش رزرو تایر دارای اعتبار بوده است.

خیر سهمیه اعلامی برای یک دوره قابل انتقال به دوره های بعد نمی باشد.

میزان سهمیه تخصیص یافته به ناوگان از طریق همین سامانه قابل استعلام می باشد و اطلاعیه های آن در صفحه نخست سامانه قرار داده می شود. علاوه بر این، اطلاع رسانی از طریق اصناف مرتبط نیز صورت خواهد گرفت.

اگر پس از ورود به سامانه هیچ سایزی برای شما قابل انتخاب نباشد احتمالا با مشخصات ناوگان سواری وارد شده اید که سایز مناسبی برای این ناوگان در سامانه وجود ندارد. اگر با مشخصات ناوگان سنگین و نیمه سنگین (دارای رینگ های 14 با ظرفیت بالای یک تن و بالاتر) وارد سامانه شده و سایز مناسب قابل انتخاب نمی‌باشد احتمالا مشخصات کارت خودرو با مشخصات بیمه شخص ثالث مطابقت ندارد و باید با مراجعه به بیمه گذار نسبت به اصلاح اطلاعات و دریافت الحاقیه اقدام نمایید.
برچسب محصولات
این پمپ قابلیت استفاده در کارگاه های صنعتی جهت پمپاژ سیالات سنگین را دارد تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ تقویم,مسیریاب خودرو,سکه و شمش طلا توان 50 وات روتر زمانی خرید ابزار آرایشگاهی می‌توانند رضایت بخش باشد که مجموعه ای از بهترین پرفروش ترین و جدیدترین تجهیزات در دسترس باشد زیورآلات طلا زنانه سالنامه سرخ کن سیم پیچی های تقویت شده این پمپ باعٍ افزایش قدرت پمپاژ آن شده و تاثیر بسزایی در کارایی کولر و ایجاد سرمایش دارد این پمپ تقویت شده دارای بیشینه سرعت گردش 2400 دوربردقیقه (RPM) شبکه شدت جریان 0.4 آمپر و ولتاژ 220 ولت می باشد که کاملا مناسب استفاده در انواع کولر های آبی می باشد.سرویس پخت و پز,قابلمه ظروف قالی و قالیچه فرش موکت لاستیک بارز لاستیک خودرو لاستیک دولتی لوازم بهداشتی لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو,صنایع دستی,لاستیک لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو,صنایع دستی,لاستیک,ست زیورآلات طلا زنانه لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو,صنایع دستی,لاستیک,ست زیورآلات طلا زنانه,تجهیزات پزشکی لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو,صنایع دستی,لاستیک,ست زیورآلات طلا زنانه,تجهیزات پزشکی,لوازم تحریر لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو,صنایع دستی,لاستیک,ست زیورآلات طلا زنانه,تجهیزات پزشکی,لوازم تحریر,فرش و گلیم لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم یدکی خانگی کی سان بای لوازم یدکی خانگی کی سان بای, پنکه خانگی کامپیوتر و تجهیزات جانبی لپ تاپ ماهیتابه مواد و لوازم کاشت ناخن,ساعت دیجیتال زنانه,ساپورت های طبی,اسپیکر,سکه و شمش طلا هود هود گاز صفحه ای گاز صفحه ای فر کشوی گرمکن کشوی گرمکن پمپ کولر آب تکنوژن دارای سیم پیچی تقویت شده است و با کیفیت ترین و قوی ترین پمپ در بین سایر محصولات است کابل شبکه LAN کرم ضد آفتاب کولر آبی کولر آبی,زیورآلات زنانه کولر آبی,زیورآلات زنانه,بچگانه کولر آبی,زیورآلات زنانه,بچگانه,مبلمان و دکوراسیون خانگی کولر آبی,زیورآلات زنانه,لوازم مصرفی خودرو کیسان کی سان بای کیسان بای خرید فروش قیمت روز کیسان بای خرید فروش قیمت روز,کتاب کیسان بای خرید فروش قیمت روز,کتاب,گوشی موبایل سامسونگ